Зaдoвoљствo кoрисникa у бoлницaмa у Бeoгрaду
У Београду је у 2015. години анализирано задовољство на основу одговора око 3800 стационарно лечених пацијената у 17 болничких установа. Испитивани су различити аспекти услуга болничког пријема и отпуста, рада лекара, рада медицинских сестара, дијагностичких и терапијских услуга, права и дужности пацијената током лечења, услуга болничке исхране и смештаја и организације посета.
Пацијенти су у великом проценту задовољни лекарском и сестринском негом. Просечна оцена задовољства је приближно 4,5 (на скали од 1 до 5) за све оцењиване аспекте рада лекара (спремност лекара да одговара на питања, објашњење тестова и резултата, љубазност, способност дијагностиковања, темељитост у испитивању, успешност лечења, упутства при отпусту) и медицинских сестара (љубазност према пацијентима и члановима њихове породице, чекање на сестру код хитне потребе и објашњења тестова и процедура).