Истрaживaњe зaдoвoљствa кoрисникa квaлитeтoм здрaвствeнe зaштитe у устaнoвaмa сeкундaрнe и тeрциjaрнe здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду у 2014. гoдини
Резултати истраживања су показали висок степен задовољства болничким лечењем у Београду. Oко 92% испитаника се изјаснило да су задовољни или веома задовољни болничким лечењем, а просечна оцена задовољства је у 2014. години 4,32. Анкета је показала да су успешност лекарског лечења пацијенти оценили високом оценом 4,55.
Приликом оцењивања рада специјалистичких служби, дужина чекања, непоштовање заказане сатнице, гужве, недовољно времена посвећеног пацијенту водећи су узроци незадовољства пацијената радом специјалистичке службе у болницама у Београду. Анкета је такође показала да се, после посета лекару специјалисти, 77,3% испитаника осећа способнијим да се избори са својим здравственим проблемима.