Zadovoljstvo korisnika u bolnicama u Beogradu
U Beogradu je u 2015. godini analizirano zadovoljstvo na osnovu odgovora oko 3800 stacionarno lečenih pacijenata u 17 bolničkih ustanova. Ispitivani su različiti aspekti usluga bolničkog prijema i otpusta, rada lekara, rada medicinskih sestara, dijagnostičkih i terapijskih usluga, prava i dužnosti pacijenata tokom lečenja, usluga bolničke ishrane i smeštaja i organizacije poseta.
Pacijenti su u velikom procentu zadovoljni lekarskom i sestrinskom negom. Prosečna ocena zadovoljstva je približno 4,5 (na skali od 1 do 5) za sve ocenjivane aspekte rada lekara (spremnost lekara da odgovara na pitanja, objašnjenje testova i rezultata, ljubaznost, sposobnost dijagnostikovanja, temeljitost u ispitivanju, uspešnost lečenja, uputstva pri otpustu) i medicinskih sestara (ljubaznost prema pacijentima i članovima njihove porodice, čekanje na sestru kod hitne potrebe i objašnjenja testova i procedura).